Германия преосмисля Китай
С приятели като Путин Си Дзинпин може да загуби Европа
18:36 | 11.05.22 г. 8Олаф Шолц на посещение при японския премиер Фумио Кишида. Снимка: Bloomberg
-
Банките в Европа са изправени пред растящи енергийни рискове в ипотечните си портфейли
-
Японски автопроизводители залагат на китайски технологични компании в битка за пазарен дял
-
Кметът на София обеща поне един работещ лифт на Витоша до края на мандата
-
САЩ трябва да представят войната в Украйна като битка не за демокрация, а за международно право
-
Евтим Милошев: Очакваме ръст в туризма от около 10% през летния туристически сезон
-
Член на военния кабинет на Нетаняху заплаши да го напусне без нов военен план до 8 юни
-
Руският съд замрази активи на още две европейски банки
-
Как Иран подготвя почвата за следващия върховен лидер
-
Валутното хеджиране има все по-голям смисъл за инвеститорите
-
Колко усилено Tesla трябва да се бори за вниманието на Мъск?
-
Какво помогна на руснаците да изненадат с настъплението си към Харков
-
Полша инвестира 2,55 млрд. долара в подсилването на границите си с Русия и Беларус
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Акция на седмицата: „Шелли Груп“ АД
-
Руският съд замрази активи на още две европейски банки
3 -
Какво изстреля Dow до над 40 хил. пункта и защо ралито може да продължи?
-
Dow Jones достигна рекорден връх от над 40 хил. пункта и записа пети пореден седмичен ръст
-
ЕЦБ притиска банките да ускорят излизането си от Русия заради опасения от американски санкции
3 -
Несигурността за графика на лихвените понижения тласна надолу европейските борси
преди 2 години Абе това е така , ама аз бях пряк свидетел как вноса от Китай унищожи бранша с осветители на Италия отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Хммм... И да и не. Значи, ако нямаш локомотиви, няма да имаш и вагони във влакчето. Ще ти дам един лесен пример. Кемперите. Могат ли големите производители на товарни бусове да правят кемпери?! Могат. А правят ли?! В Европа има стотици фирми дето това правят. Но в Европа имаме силно производство на базови шасита и могат горе-долу лесно да се закупят, можеш и горе-долу лесно да оборудваш цех(от около 500к до към2млн ще спретнеш чудесия), можеш и горе-долу лесно да си доставяш необходимите материали и елементи за обзавеждането от целият континент. И ето ти бизнес, ние обичаме да пътешестваме в Европа всички европейци, харесва ни. Това създава заетост и допълнителни доходи и възможности. Същото нещо съществува и в Япония, наричат го мини кемпери, там е заради особености на инфраструктурата. Имат силно производство на шаситата и сигурно стотици фирми които доработват. Виждаш ли локомотивите и вагоните в тази верига?! Вервай ми, в министерствата по цял свят и банките работят достатъчно грамотни хора, които да създават такива клъстери във всеки отрасъл, не само в автомобилостроенето. Значи без локомотивите, това са големите базови производители, това няма да съществува като ниша - факт почти не съществува на други места по света. И кратка статистика за МСП в немско, цитирам: "През 2014-2018 г. общата добавена стойност на МСП в нефинансовата бизнес икономика в Германия се е увеличила със 17,9%, като най-голямото увеличение от 21,1% е генерирано от малки фирми. За същия период заетостта в МСП е нараснала с 8,6%."... край на цитата... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години 1 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Политиката на Германия да защитава само интересите на концерните съсипа цялата средна класа в ес отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Това ние наглосаксите го решаваме. Кое е абсурд и кое не. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Хаха... циклоп. къртиш фаянса. Само погледни статистиката на внос/износ на Китай и дестинации, както ти е писал Ватника, и ще ти светне. Чайниците са виновни за затварянето на един куп семейни фирми, и не само, в ЕС и САЩ. Със свинщинaта на робовладелското си отношение към работниците, това постигнаха. Аз лично ще се радвам да се изкарат от Европейският пазар. Нищо няма да загубят потребителите. Само ще спечелим. Виж един куп фирми вносители ще църкат на омрело, но това си е техен проблем. Радвам се, че не допуснаха индийските пeдeрастий и донякъде виетнамските и арабските шитове. Добре че от Южна Америка не идат още бokyлучки щото са далече, че и там има кандидати за най-ниски цени и качество... Дева и стинкаджийте, немате наяждане... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Колко си елементарен, над 50% от експорта на Китай отива в САЩ и Европа, откъм външни инвестиции е същото. Значи Китай не трябвало да се притеснява?? Оди някъде другаде снасяй опорките, че тука стана за смях. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Да не ставаме комични до абсурдност. Не е Китай който трябва да се притеснява да не загуби Европа. Още по-малко пък трябва да се притеснява за САЩ. САЩ и Европа трябва да се притесняват да не загубят Китай. Но като гледам каква целенасочена политика за самоубийство и унищожаване на индустрията и икономиката се води, нищо чудно и това да видим. отговор Сигнализирай за неуместен коментар